.post img {max-width:100% !important}

środa, 21 maja 2014

Łikendowo i po-łikendowo







Takie weekendy lubię. Wygłupy, luz, spokój, zabawy na świeżym powietrzu, odpoczynek, cudowne towarzystwo w postaci Babć i Dziadków, a w niedzielne popołudnie mojej Sis i Szwagra, którzy nie wiem czemu nie załapali się na fotki (nadrobimy). Niestety po takim weekendzie Ksawo chory. Nie dziwie się, bo raz zimno raz gorąco. Zaliczyliśmy wspólnie kilka kałuż pierwszy raz! Marzyłam o tym... pamiętam, że jako dziecko uwielbiałam na boso latem biegać po kałużach... fajnie było.

A Wam jak minął weekend? Mam nadzieję, że równie dobrze jak nam :)


























































14 komentarzy:

  1. Piękna z ciebie mamusia no i synek jak prawdziwy model. Cudowne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne fotki...mi już się odechciało kałuż jak przestałam w adidasach chodzić...

    OdpowiedzUsuń
  3. Intensywny weekend. A ogródek jaki.. Kałuże oczywiście wszyscy kochają

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że weekend wspaniały!
    Mam dobrą wiadomość - za 2 dni kolejnyyy! Jupi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Samojebki w windzie rewelacyjne ;) Weekend spędzony aktywnie, ja też takie uwielbiam, szkoda, że finał nie fajny w postaci choroby Ksawcia... Pozdrawiamy Was zatem cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samojebki - dobre :D hehe aktywnie bardzo a ten zapowiada się tak samo :)

      Usuń
  6. Super miź zdjęciowy, widać że czas spędzony super :) Mały wygląda świetnie w szelkach, my szelki oswajamy jak narazie bo jakoś sząłu nie ma :) Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) szelki to pic na wodę ale dla mnie tako chłopczyk jest jak ma te portki i szelki :)

      Usuń
  7. takie weekendy także lubię, szkoda że wszystko co fajne tak szybko się kończy,
    ja żyję kolejnym rozpoczynającym się weekendem :)
    super fotki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Weekendy zwłaszcza z fajną pogodą są boskie! A obecny jest równie fajny :)
    Dziękujemy :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie komentarz.