.post img {max-width:100% !important}

piątek, 26 lipca 2013

Ciężki dzień...

Dzisiejszy dzień był co najmniej ciężki. Ale jak to Minio powiedział - i takie dni będą.Zaczął się niewinnie... jak co rano kokoszenie taty z synkiem, potem toaleta poranna i śpiewy, spacerek, zakupy - nakupowałam Ksawciowi trochę większych ciuszków, bo rośnie jak na drożdżach, dom, okulista i... i od tego się zaczęło. Dostał kropelki na rozszerzenie źrenic, nawet po tym zasnął mi na rękach. Ba! Nawet podczas badania dna oka się nie zbudził :) ale już jak staliśmy w korku włączył syrenę, bo głodny. Pojadł, ale nadal coś mu nie pasowało. W chuście trochę posiedział i to też nie to. W końcu musiałam sama go wykąpać (pierwszy raz!), pojadł i nadal marudził. Odłożyłam go do łóżeczka na brzuch i się zbudził. No to pomyślałam MASAKRA. Przekręciłam go na plecy, włączyłam karuzelę i wyszłam. Rzucał nogami, wiercił się, cieszył aż.... zasnął sam! I to sukces, pierwszy raz zasnął sam na plecach. Na brzuchu mu się zdarzało, ale w łóżeczku wieczorem na plecach jeszcze nie.

Chciałabym wrócić jeszcze do sytuacji u okulistki. Kiedy wpuściła mu te krople, kazała od razu go przytulić. Trzymałam go w ramionach, kołysałam, aż zasnął. Tak mi dobrze było, to uczucie, ta jego błoga minka, ciepło ciałka- nawet jak mi ciężko, niewygodnie to nieistotne. W takiej chwili liczy się tylko on i mogłabym tak go tulić całymi dniami. 

Dziś też sobie pomyślałam, że rodzice muszą być bardzo kreatywni. Jak dziecku coś nie pasuje to trzeba kombinować. A to zabawy, a to śpiewanie, bajki, dziwne miny, pozycje do noszenia. Przy czym teraz jest łatwo, bo taki Bąbel nie wiele potrzebuje, ale im będzie starszy tym bardziej trzeba będzie się wysilić. Zastanowiło mnie też, dlaczego zatem w Polsce firmy nie są prorodzinne? Skoro rodzice wykazują się taką kreatywnością, są zadowoleni z życia, spełnieni to są też lepszymi pracownikami. A firmy patrzą na to jedynie pod kątem zwolnień (głównie mam) i ryzyka kolejnej ciąży, zamiast dostrzec plusy wynikające z tej sytuacji. Cóż niestety tego nie zmienię....










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie komentarz.