.post img {max-width:100% !important}

poniedziałek, 17 marca 2014

Piramida do nieba





I bynajmniej nie jest mowa o piramidzie egipskiej czy innej. Nie, nie jesteśmy na wakacjach, a szkoda. Mowa o piramidzie-zabawce. W weekend wybraliśmy się na Targi Rodzinne na Stadion Narodowy. Chciałam się rozejrzeć, urozmaicić czas Dzieciowi i zobaczyć sam Stadion od środka. Kupiliśmy wózek marki Quinny model Zapp. Typowa parasolka do samochodu, co w naszym przypadku było konieczne bo nie ma weekendu bez wojaży. Udało się w całkiem atrakcyjnej cenie zakupić. Mała,  zwrotna, lekka i ładna.
Nie był to nasz jedyny zakup. Jako że Ksawi lubi poznawać świat i jest tzw. Czołgiem to klocki do ustawiania piramidy to był strzał w dziesiątkę (do kupienia TU).  Fajne kolory i wzory. Ustawiamy, a On niszczy mając przy tym kupę radości i frajdy. Ale nie tylko tak jej używamy. Z racji, że nie są to zamknięte bryły można chować jedno w drugie. Ksawi nauczył się, że można mniejsze kwadraty włożyć do większych a tak włożone wystarczy potrząsnąć i jest "grzechotka". Na tych bryłach są cyferki, więc starszak może się uczyć poprzez zabawę. My robimy jeszcze z tego ciuchcie i pchamy po podłodze wagoniki. Zakup bardzo udany i polecam. Fajne, edukacyjne, ładne delikatne kolory, zwierzątka leśne o których można opowiadać różne historie. Kupiliśmy to u Pana na targach, który miał więcej świetnych zabawek na które z pewnością się skusimy jeszcze. W głowie siedzi mi piękna, drewniana wywrotka (do kupienia TU)
Same targi fajna sprawa. Wiele pięknych rzeczy na które obecnie po remoncie skusić się nie możemy, ale na przyszłość ulotki mam. Na pewno książki to będzie coś, w co będę inwestować, właśnie piękne drewniane zabawki na lata, które kojarzą mi się z dzieciństwem i z racji niekiedy ceny, nie będzie ich milion w domu co ma wg mnie swoje plusy. Na targach nie zabrakło miejsc do zabawy. Kulki i place z zabawkami super sprawa,.pogoda była okropna więc fajnie można było spędzić czas. Nie było tego zbyt wiele. Spokojnie w 1h można było wszystko obejść. Co mi się nie podobało. Podejście niektórych wystawców i ich miny. Podchodząc do stoisk chciałam żeby tak jak Pan ze sklepu Smoczek gdzie kupiliśmy piramidę potraktowano mnie jak klienta. Żeby wystawca wyszedł mi naprzeciw i porozmawiał ze mną. Niestety niektórzy chyba byli tam za karę, bo rozmawiali między sobą mając w nosie zwiedzających. A szkoda. No i sam stadion zobaczyć od środka. .. świetna sprawa. Już nie możemy się doczekać kiedy będzie jakiś mecz żeby usłyszeć te 60 tys. głosów!














24 komentarze:

  1. cookie: na bawiącego się Xawcia zawsze miło patrzeć!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak na Brunonka :) zresztą te pszczółki nasze te fajne dzieciaczki :)

      Usuń
  2. Robaczek: oj miło miło :) a jaki do tatusia podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna piramida...a ile zabawy i radości przy tym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj tak. Właśnie ustawialiśmy od najmniejszego do największego :) tylko trzeba mieć refleks i szybko ustawiać zanim Ksawullo się nie zorientuje :D

      Usuń
  4. Jaki fajny widok, super zabawa, a i w smaku chyba dobre skoro Ksawulek je wcina :)
    Śliweczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pyszota mówię Ci ;) ale na szczęście nie zdziera się nic pod wpływem śliny.

      Usuń
  5. śliczna piramida, wspaniałe zwierzaczki na klockach - przykuwają uwagę
    najważniejsze że zainteresowanie ze strony synka jest - widać że bawi się wspaniale:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie budujecie, my mamy klocki z biedronki i też stawiamy wieżyczki, a Helenka destrukcyjna je niszczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałam klocki drewniane do budowania ale te mają wiele zastosowań. Nawet jako garaż dla samochodzików :)

      Usuń
  7. Super są takie zabawki. Niby proste a dają tyle możliwości. Dodatkowo te kolory, rysunki. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy użyć wyobraźni a jedna zabawka ma mnóstwo zastosowań :)

      Usuń
  8. Fajna sprawa takie targi. U nas niestety nic takiego nie organizują. A piramida cudna! I chyba smaczna, co widać na załączonym zdjęciu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi być smaczna bo Ksawi ją namiętnie konsumuje ;)

      Usuń
  9. Piramida jest tak samo wysoka jak jej budowniczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne klocki!
    I dodam,że ścianą zrobiła na mnie wrażenie, patrzę na nią i patrzę....

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej :)
    Nominowałam Cię do wyróżnienia Liebster Award. Szczegóły na moim blogu. Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję i czuję się wyróżniona :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie komentarz.