.post img {max-width:100% !important}

wtorek, 14 października 2014

Pasowanie



Dzisiaj ważny dzień za nami. Pasowanie na przedszkolaka – jak dla nas żłobkowicza. Biorąc pod uwagę wiek Maluszków w grupie Ksawcia, to było to bardziej spotkanie i możliwość obejrzenia występu starszaków – swoją drogą nie sposób było nie uronić łezki ze wzruszenia, gdy takie Maluszki bardzo się starały i tak pięknie recytowały i śpiewały. Gdy wyszła grupa Naszych Krasnali, to Ksawcio natychmiast po dojrzeniu nas, przyleciał do mnie na kolana i tyle było z jego występu, natomiast nie spodziewałam się innej wersji ;) Uświadomiłam sobie, jak Nasz Malutek pomału robi się chłopcem. Z pewnością zapamiętam słowa ślubowania, żeby przytulać jak najwięcej, bo dzieciństwo naszych dzieci szybko mija.


Po południu mieliśmy jechać do zoo, ale pogoda nas odstraszyła i spędziliśmy bardzo fajne popołudnie w bardzo miłym towarzystwie. Jednak zdjęcia z popołudnia nie dziś. Dobranoc…














5 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie uroczystości, nas już niedługo czeka pasowanie na starszaka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie imorezy i dzieci tak szybko rosną eh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie to sobie uświadomiłam. Czas bardzo szybko płynie.

      Usuń
  3. Oj..to wielka chwila dla malucha i rodziców...ze starszym to już umknęło w pamięci, a młoda mam nadzieję że za rok pójdzie.
    ps. śliczny masz uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie komentarz.